هه عشق ؟







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





زندگی و آدماش

آتش دوزخ کمته......

نفرین من دنبالته

یه روز گلوتو میگیره

سلام به همه دوستان خوب و مهربون

ببخشید اوضاع کار و بار خیلی بد شده نمیدونم این مردم توی چه سالی زندگی میکنن که

با سختی باید مسواک بزنن................

خب بگذریم.....امروز صبح وقتی توی اتاقم نشسته بودم.....داشتم به روزای بد زندگیم فکر میکردم

به روزی که واسه خریدن دفترچه دانشگاه پول کافی نداشتم....

دفترچه پزشکی خریدم ولی دلم میخواست هنر هم امتحان بدم.....

خدایا اون روز من پول خریدن دفترچه هنر رو نداشتم

یادش بخیر چه حظات سختی بود

احساس حقارت میکردم

تنها بودم کسی رو نداشتم..................

خیلی دلم گرفته...............

خدا تو منو میبینی.....؟

خدایا به بودنم شک دارم..................................................

خسته خسته ام.....

بابام کجاس؟

کدوم نامرد ازم گرفتش

کدوم زن خودخواه اونو از مادرم جدا کرد؟

نفرین من هم به بابای بی اراده ام هم به اون زن لاابالی...

بابا دوستت ندارم



ادامه عشق

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ✘A S a L✘ در 23:52 | |